Elizabeth - Det är jag

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Elizabeth Odalen Bjord - 30 juni 2012 19:39

Nu är jag i Grebbestad på Västkkusten. Jag ska vara funktionär på Riksförbundet Attentions sommarläger här.  Sitter just nu på mitt rum och hör fiskmåsarna utanför. Gud vad härligt. Har ätit god kycklinggryta med ris och sallad. Sedan satt vi ute i kvällssolen och det var jätteskönt. Hoppas vi får sådant här väder hela vecka.  Men det kommer att vara en toppenvecka i alla fall.I  morgon ska vi ställa i ordning inför deltagarnas ankomst på måndag.  Kommer nog något kort på omgivningarna så småningom.


Var en sväng till Fjällbacka innan vi kom hit. Det är en hel det ungdomsminnen som kom upp. Gröna små djävlar mm. Ingen förklaring kommer. Men mycket är förändrat där som på så många andra ställen.


Nej nu ska jag nog ta mig en kvälls fika med de andra. Vi får se vad jag kommer att hinna skriva under veckan. Vi hörs när vi hörs.

Kram till er alla därute.


Tidigare månad - Senare månad

Tic Tac

Presentation

Vill du veta något?

0 besvarade frågor

Här finns mina bästa länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards