Elizabeth - Det är jag

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Elizabeth Odalen Bjord - 27 juni 2012 17:20

Nu ska jag klaga lite. Har hostat snart nonstopp i två dygn. Är lite trött på detta nu. Är det fler därute som fått denna hosta. Är inte som förkylning utan funderar på att det är allergi.

I dag har Evylyn och Greta (hennes nya hund) varit här. Greta är en engelsk Mastiff. Kommer att bli en stor dam. Jag tycker hon är så söt men envis. Hennes matte gör ett jättebra jobb med att fostra henne. För det är inte så lätt den dagen hon väger 80 kilo.


Snart ska jag iväg på sommarläger i Grebbestad. Det är Attention som har läger för medlemmar och jag ska vara med som funktionär. Det är så roligt att träffa alla nya och gamla lägerdeltagare. Vissa har man hållit kontakten med via FB.

FB är bra på det viset.


Nu ska jag vila så att jag orkar med kvällen. Då ska vi äta grillat. Leif är så bra på att grilla.


När jag kommer hem från lägret ska jag ha fest. 

Födelsedagsfest för Leif, Dennis och mig. Vet inget datum än men det kommer.


Sköt om er därute och ta hand om varandra och er själva.

Kram

 Här är vår Rocky, Evylyn och Greta


 

Tidigare månad - Senare månad

Tic Tac

Presentation

Vill du veta något?

0 besvarade frågor

Här finns mina bästa länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards