Elizabeth - Det är jag

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Onsdag

Av Elizabeth Odalen Bjord - 18 juli 2012 19:30

Inga peppade tankar i dag. ONT i magen. Trött.

JO nu kom jag ihåg. en vad våra pojkar har gått till final i Gotia Cup. Ska spela på Heden i Göteborg i morgon. Skulle vara kul att åka dit och se honom men magen säger just nu stanna hemma.

Ska hålla alla tummar och tår jag har.

Heja heja heja.

Nej nu utgår jag.

Stor kram till er alla därute.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Odalen Bjord - 8 oktober 2012 16:05

Det var nog aldrig meningen att jag skulle ha en häst. I morse tog älskade Bork den ensamma färden mot hästarnas eviga sommaräng. Hoppas du träffar gamla kompisar där! Evylyn och Leif fick åka akut till Strömsholm i natt med honom men det fanns i...

Av Elizabeth Odalen Bjord - 4 oktober 2012 12:56

Ett bra tag sedan sist. Men nu är jag här. Inga ursäkter eller så. Varit lite fullt upp med mkt. Men i det stora hela bra. Har varit på två toppen födelsedgskalas. På båda blir jag medveten om att man ska leva här och nu. I morgon ska jag åka til...

Av Elizabeth Odalen Bjord - 1 september 2012 09:04

  Vår största ära är inte att aldrig falla utan att resa oss upp var gång vi faller. Källa: Konfucius (555 f.Kr-479 f.Kr)  kinesisk filosof och religionsstiftare.   Hur gör man???? Hur orkar man själv och hur stöttar man andra som känner ...

Av Elizabeth Odalen Bjord - 8 augusti 2012 16:11

I dag slutade vår Ali sina dagar och förenades med brorsan Tayson. Det gör ont. så ont. Det finns det som är värre det vet jag men just nu hjälper det inte. Jo det gör det men det går inte att jämföra. Orkar inte skriva mer. Ska dra täcket över h...

Av Elizabeth Odalen Bjord - 31 juli 2012 22:50

Den här gången ska jag skriva om något annat än mig själv. För detta gör mig så tacksam att jag inte kan med ord beskriva hur jag känner. Måste få dela med mig av detta men skriver inte några namn.   Jag har den enorma förmånen att ha två bästa v...

Tic Tac

Presentation

Vill du veta något?

0 besvarade frågor

Här finns mina bästa länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards