Elizabeth - Det är jag

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Elizabeth Odalen Bjord - 21 juli 2012 22:23

Grattis till alla fruntimmer denna vecka och alla Fredrik förstås.

Har grattat mamma i dag på .......-dagen.

Flera födelsedagar närmar sig. Vår Therese och mitt brorsbarn Alexandra fyller snart. Undrar vad man ska köpa. Hoppas någon skvallrar i mitt öra.


Från det ena till det andra.


Hur går man vidare och lägga bakom sig sådant som inte går att göra något åt?

Var på en kurs för ett tag sedan och där pratade vi om att det inte hjälper att få prata av sig och få det ur sig. Hmmm

En fd chef frågade en gång varför ältar ni saker så. Förstod inte vad hon menade men nu börjar jag tänka lite i samma banor tror jag. Jag "ältar", pratar och försökt reda ut saker men ibland går det inte. Det hjälper inte. Hur går man då vidare? Det är det som jag fundera på. Skulle vilja veta hur ni andra gör för att gå vidare.


 Ha det så bra där ute.

Tic Tac

Presentation

Vill du veta något?

0 besvarade frågor

Här finns mina bästa länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards