Elizabeth - Det är jag

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Förvirrad

Av Elizabeth Odalen Bjord - 15 juli 2012 22:10

Har snart varit ensam hemma i en vecka och det är ganska skönt men tomt. Alla är ute på sitt. Håller tummarna för Dennis som är med på Gotia Cup. Skulle vilja åka ner och kolla lite. Hmmm får se när Leif och Evylyn kommer hem ifall jag sticker till Göteborg. Men jag hittar väl inget boende. Allt är nog fullt. Tänk positivt så ordnar sig allt.


Har varit till mamma på middag i dag. Satt och pratade om allt möjligt. Det är skönt att prata med mamma. Hon är bäst.


I morgon ska jag iväg på mammografi. Sist fick de göra om  för bilderna var dåliga. Men sedan var allt bra. Hoppas vi att det fortsätter så även nu.


Tycker att jag känner mig mer positiv med mitt jobb med tankens kraft. Jag fortsätter framåt.  Solen skiner och jag med den. Har ju bytt bild på FB och tycker själv att den är rätt ok. Ni som känner mig vet att jag hatar vara med på bild för jag tycker de blir för hemska. Så när jag tycker det är ok så är det ganska stort. Men det är klart, skulle ut med min vän på räkkryssning.

Nu ska jag kolla lite om boende och Göteborg eller tåg tor.  Håll tummarna

Kram på er därute. Ta hand om varandra


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Odalen Bjord - 8 oktober 2012 16:05

Det var nog aldrig meningen att jag skulle ha en häst. I morse tog älskade Bork den ensamma färden mot hästarnas eviga sommaräng. Hoppas du träffar gamla kompisar där! Evylyn och Leif fick åka akut till Strömsholm i natt med honom men det fanns i...

Av Elizabeth Odalen Bjord - 4 oktober 2012 12:56

Ett bra tag sedan sist. Men nu är jag här. Inga ursäkter eller så. Varit lite fullt upp med mkt. Men i det stora hela bra. Har varit på två toppen födelsedgskalas. På båda blir jag medveten om att man ska leva här och nu. I morgon ska jag åka til...

Av Elizabeth Odalen Bjord - 1 september 2012 09:04

  Vår största ära är inte att aldrig falla utan att resa oss upp var gång vi faller. Källa: Konfucius (555 f.Kr-479 f.Kr)  kinesisk filosof och religionsstiftare.   Hur gör man???? Hur orkar man själv och hur stöttar man andra som känner ...

Av Elizabeth Odalen Bjord - 8 augusti 2012 16:11

I dag slutade vår Ali sina dagar och förenades med brorsan Tayson. Det gör ont. så ont. Det finns det som är värre det vet jag men just nu hjälper det inte. Jo det gör det men det går inte att jämföra. Orkar inte skriva mer. Ska dra täcket över h...

Av Elizabeth Odalen Bjord - 31 juli 2012 22:50

Den här gången ska jag skriva om något annat än mig själv. För detta gör mig så tacksam att jag inte kan med ord beskriva hur jag känner. Måste få dela med mig av detta men skriver inte några namn.   Jag har den enorma förmånen att ha två bästa v...

Tic Tac

Presentation

Vill du veta något?

0 besvarade frågor

Här finns mina bästa länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards