Elizabeth - Det är jag

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Elizabeth Odalen Bjord - 13 juli 2012 17:23

Jag mår bra och tänker positivt.

Vardagsrummet blev städat och ommöblerat. Nöjd.

I går var jag ute på räkkryssning med en kompis sedan länge. Vi kom på att vi lärde känna varandra 1977. Är några år sedan nu. Vi pratar inte så ofta  men när vi gör det så är det som man fortsätter på samtal från i går.

Solen strålade från en blå himmel.  Stämmningen på båten var på topp. En bra trubadur underhöll oss på vägen hem.


Men i morse var det tungt att vakna. Nu tror alla att jag var onykter i går men det var jag inte. Körde bil hem så det var vatten i glaset. Men tungt var det när jag skulle upp. Ville ligga kvar i min säng men hundarna tittade på mig med hungriga ögon. Då bestämde jag mig att testa tankens kraft. Lade mig bekvämt i sängen och tänkte på ett ögonblick då jag var uppfylld av glädje och lycka. Efter några minuter så känns det bra i hela kroppen och jag ligger där och ler. Går då upp och gör mig i ordning, ger hundarna mat och gör upp med mamma att åka till staden. Vi har haft en bra och avkopplande dag tillsammans. Jag älskar min mamma.


Kan bara säga att det funkar för mig. Dagen blev toppen.

Kram på er alla därute, testa själv-det är ofarligt.


 

Tic Tac

Presentation

Vill du veta något?

0 besvarade frågor

Här finns mina bästa länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards