Elizabeth - Det är jag

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Elizabeth Odalen Bjord - 28 juni 2012 10:34

Hej och hå. Nu är jag hundvakt. Greta tycker det är jätteroligt att vara här och hälsa på. Attan vad hon springer. Man just nu ligger hon i hallen och tittar på mig. Ali i soffan och Rocky vet jag inte var han är. Hittar säkert på några rackartyg. I går gjorde han flisor av Leifs pensionärskitts korg. Kände nog att det luktade choklad fast den var borttagen. Suck sa det i hallen just ny. Tror hon tar sig en tupplur. Då ska jag passa på att vila.


Leif var till apoteket i går kväll och köpte dunder hostmedicin åt mig. Fick sova hela natten utan att hosta. Det var skönt. Nu går jag på Brickanyl och hostmedicin och klarar mig hyfsat. I går trodde jag att blodkärlen i huvudet skulle sprängas men i dag är det bättre.


Attan nu fick Rocky upp Greta. Det var den vilan. haha  men kkul är det i alla fall att hon är här. Gillar den hunden skarpt. Ska bli roligt att se hur hon blir när hon blir vuxen.

Kram på er alla där ute.

  

Tidigare månad - Senare månad

Tic Tac

Presentation

Vill du veta något?

0 besvarade frågor

Här finns mina bästa länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards